2014


La mulţi ani fericiţi !
Să dea Domnul ca Anul cel Nou sa fie mai bun cu noi, mai blând, mai simplu şi mai prietenos, mai senin şi mai generos.
Nu că m-aş plânge de cel care a plecat : a fost şi el bun, că tot ce ne vine de la Dumnezeu ne vine, şi e bun, doar că ... eu nu l-am înţeles destul de bine. Dar mi-am luat rămas bun de la el aşa cum se cuvine, bucurându-mă în sinea mea că-l văd plecat, şi că e improbabil să mai apuc în viaţa aceasta altul cu 13...

Vă dăruiesc pentru acest început de an o imagine a ninsorii de care mi-e dor, pentru că acest sfârşit de an n-a fost alb aici la Bucureşti.
O poză din Munţii Apuseni, aşa cum v-aţi obişnuit, unde Crăciunurile sunt toate albe, şi noi, oamenii, suntem toţi adevăraţi, albi, frumoşi şi copiii.


  


Mai multe asemenea poze frumoase de iarnă, în albumul din coloana din dreapta. Recolta mea binecuvântată din iarna lui 2008, la Mărişel, judeţul Cluj.
In final mai am un gând de recunoştinţă pentru toţi cei cărora le datorez, în acest început de an, şansa de a spera să petrec vreodată un Crăciun la Roşia Montană. Câţiva dintre ei, vreo 200, am auzit că sunt deja acolo, şi sper că petrec pe cinste ! 


PS
Dacă doriţi să vedeţi sau să revedeţi documentarul O Viaţă Minunată, el poate fi accesat pe site-ul TVR la adresa de aici 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu