De Paşti. Amintiri.

Cristos a înviat !
Să vă fie zilele luminate şi frumoase, sufletul împăcat şi bucuros !

N-am fost niciodată de Paşti în Apuseni.
Nici anul acesta...

Zilele acestea m-am gândit mult la moţii de departe, la dorul lor de casă, la ouăle înroşite ca acasă, cu modelele lor frumoase, cum eu n-am văzut încă niciodată... La fotografiile de pe facebook, toate pulsând de dor... dacă mi-e mie dor de Apuseni, în toate zilele şi mai ales în zilele de sărbătoare, cum le-o fi de dor celor ce au văzut lumina zilei în aceste locuri binecuvântate ?
La toţi vă doresc să găsiţi răgaz în vara care începe să vă întoarceţi unde vă e inima...

Zilele acestea sfinte şi luminate de Paşti mi-au fost prezenţi în suflet - mai mult ca de obicei - doi prieteni dragi, pe care n-am să-i mai revăd în lumea de aici.
În ziua de 6 mai, în anul 2009, mătuşa Ievuţa Cosma din Bucium Poieni pleca la Domnul.
În ziua de 7 mai, în anul 2011, trecea la cele veşnice domnul Profesor Ioan Voicu Macaveiu.
Eu nu-i uit niciodată.
În amintirea primăverii binecuvântate de acum 6 ani când, în aceeaşi săptămână din mai, ei au înflorit amintirile Buciumului de altă dată sub ochii noştri, iată mai jos link-urile la cele două filme, pentru ca să-i puteţi revedea, cei care i-aţi cunoscut, şi să le ascultaţi înţeleptele gânduri şi pilde, ceilalţi... Pentru că au fost oameni care au înţeles tare multe din lucrurile pe care noi abia acum suntem nevoiţi să începem a le descifra...

Penelopa de la munte
Tvr, 2007
Dascăl la Buciumani
Tvr, 2007

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu