În seara de ajun, la 21,55

Bună dimineața la Moș Ajun !
Acum, în ceas de noapte, am găsit că e vremea potrivită să vă colind și eu...
În zori, când vă veți trezi, urarea mea o veți găsi cuibărită printre gene, și gândul meu bun să vă însoțească în ziua de mâine !

Să vă fie casele luminate și împodobite, mesele îmbelșugate, zilele însorite, serile înveselite !
Să vă aducă Moș Crăciun pe toți cei dragi în jurul bradului, familia și prietenii, și toate darurile ce vi le-ați dorit, și mai ales pe cele ce vă sunt de folos, chiar dacă încă nu v-ați gândit la ele !
Să vă răsune casa și inima de colinzi, de vestea cea bună a Nașterii Domnului și Mântuitorului !
Să vă dea Domnul un Crăciun frumos, luminos, să aveți sănătate și pace, și o bucurie mare, la care nu v-ați așteptat, să vă întoarcă inimile la vârsta copilăriei ! Mai mult, să vă învrednicească Domnul să faceți și voi, cuiva, bucurie !
Să nu vă lipsească, în ziua de azi și nici în vreo altă zi a vieții, speranța, credința și dragostea !

La toate gândurile mele bune și urările mele pentru această Sfântă Sărbătoare, se adaugă în dar o nouă invitație :

Miercuri seară, în seara de Ajun, la 21,55 pe TVR 2 sau
Joi, în Sfânta zi de Crăciun, la 8,00 pe TVR 2
sunteți invitați să vedeți o  POVESTE DE CRĂCIUN .







Șase ani de la prima mea întâlnire cu colindătorii de la Mărișel și cu străvechiul obicei al colindului junilor. Un sat splendid, pe acoperișul lumii, la mai mult de 1200 de metri altitudine ... În rest, zăpadă curată și mare, mare bucurie ...
Vă doresc vizionare plăcută, și un Crăciun binecuvântat !

Un comentariu: