Mi-a fost dor de voi

Mi-a fost dor de voi... Trei luni fără un cuvânt... nu-i nevoie să spun că m-am gândit în fiecare zi la Apusenii noştri, nu ?

*

Am pierdut în vara aceasta o bunică tare dragă... S-a stins încet, lăsându-ne răgaz să ne amintim fiecare mângâiere, fiecare vorbă bună, fiecare încurajare, fiecare dar, fiecare ajutor, fiecare sfat... Răgaz iubirii să crească până la porţile cerului, şi un pas mai departe, răgaz să recapitulez şi să consolidez lecţiile esenţiale, valorile fundamentale pe care s-au clădit vieţile noastre.

Aşa că nu mă opresc. Din dragoste şi respect pentru bunica mea, pentru toate generaţiile dinainte de mine, nu mă opresc. În apărarea acestor valori fundamentale, care sunt în fond iubirea, credinţa şi speranţa, şi pe care sunt datoare să le transmit mai departe, nu mă opresc.

*

Am ratat în vara aceasta câteva momente dragi mie. Am ratat sărbătoarea narciselor şi deschiderea unui muzeu în Bucium, la începutul verii, am ratat încă o dată Muntele Găina, am ratat expoziţia domnului Ciugudean, la finele verii, la Bucium Poieni, am ratat Fân Fest-ul, am ratat multe, de care n-am ştiut, sau de care nu-mi amintesc, am ratat multe apusuri frumoase pe munte, am ratat mai cu seamă duminicile fierbinţi ale lui septembrie...

Vouă vă mulţumesc, celor care le-aţi făcut posibile, inima mea s-a încălzit pentru fioecare dintre ele, alături de voi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu