Cristos s-a înălțat !

Cristos s-a înălțat !
Să vă fie tuturor sfânta zi de azi spre bucurie și luminare !
Și întâi de toate celor care azi aveți hramul bisericii satului, sau parohiei în care trăiți, ori în care v-ați născut, ori în care sufletele voastre s-au luminat ca nici unde altundeva... cum e cazul meu.




Biserica ortodoxă Înălțarea Domnului din satul Bucium Poieni, comuna Bucium, județul Alba.
Trei veacuri de istorie.
M-a învrednicit Domnul să văd multe locuri frumoase, să ajung în multe locuri importante, să calc, deși nu meritam, în multe locuri sfinte.
Dar în biserica aceasta, veche de trei sute de ani și poate cea mai mare din regiune, sufletul meu a găsit calea lacrimilor către Domnul, așa cum n-am găsit-o nicăieri.


Mi-am amintit că toți buciumanii, când sunt departe, se gândesc cu dor la bolta sa albastră...

În vremea din urmă am umblat mult printre fotografii vechi.
Vă mărturisesc un secret : e o îndeletnicire destul de tristă.
Și pe deasupra, fotografiile pe care le am nu seamănă cu cele din ochii, din mintea, din sufletul meu, cum nu seamănă un bec de 12 volți cu soarele care răsare...

Vă doresc tuturor sărbătoare binecuvântată, și poate vom vedea și noi poze !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu