DOR DE DETUNATA

Dr.Gheorghe Bembea:
DOR DE DETUNATA

Mi-e dor, mi-e tare dor de Detunata
Că pe sub poala ei de brazi şi flori
Şi-a petrecut copilăria tata
Alăturea de fraţi şi de surori.

O, Doamne, Doamne, ce frumoase vremi!...
Pe-o luncă de sub deal ne era casa,
Plângea în vale Buciumul Poieni
Şi mai presus, sub creste, Bucium Şasa.

Sub tropote de şteampuri adormeam
Şi mă trezeau bătăile de coasă
Pe-o buciumancă mândră o iubeam
Jurându-i că va fi a mea mireasă.

Mi-e dor de mama şi mi-e dor de tata!...
Ţară de moţi, la tine tu mă chemi
Şi-aş vrea să dorm mereu sub Detunata,
Să strâng în braţe, Munţii Apuseni !

Poezia, cuprinsă în volumul NORMALIST LA ABRUD de Remus  Hădărean,
a fost oferită de Nelu Bembea.
 Eu mulţumesc domnului profesor Hădărean, ca şi familiei Bembea, pentru aceste versuri care-mi ţin cald în seara aceasta dorul de Apuseni... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu